‘The GOAT’ | Game of Zones Series Finale S7E4

The battle between the Realm and the Dream Team has been decided, while the one true GOAT has been named. The epic conclusion of the series is here. (@StateFarm)

Subscribe: brgo.info
Follow on IG: fbleacherreport
Follow us on Twitter: bleacherreport
Like us on Facebook: bleacherreport
Thank You Fanlings. #GameOfZones

Comentários

  1. Nockulus

    Nockulus6 horas atrás

    “I beat Jordan in his prime , I just didn’t have the cameras on”

  2. ƲՕƗƉ ɢǟʍɨռɢ

    ƲՕƗƉ ɢǟʍɨռɢ6 horas atrás

    looks like paul pierce is da real goat

  3. Corey A. Moore

    Corey A. Moore8 horas atrás

    Another absolute gem ... minus the ending😂😂

  4. Keane White IR Productions

    Keane White IR Productions9 horas atrás

    Thank you

  5. Alexander Rodriguez Donch

    Alexander Rodriguez Donch10 horas atrás

    i cant beleive they did russ like that saying to throw bricks from a far distance

  6. Daniel McCauley

    Daniel McCauley12 horas atrás

    It makes sense that it's over cuz GoT is over but I mean just rip off another older show and do the same thing this is too good. HBO has at least 3 or 4 all time classics you could do. Sopranos, 6 feet under, The Wire, Deadwood pick anyone and do a similar thing.

  7. rackedupmoneyball

    rackedupmoneyball12 horas atrás

    Pierce called Goat

  8. Pranay Fartyal

    Pranay Fartyal12 horas atrás

    WTF

  9. Paul Ly

    Paul Ly12 horas atrás

    Ha, basically how Game of Thrones ended. A bit WTF moment

  10. Eddy Shluger

    Eddy Shluger13 horas atrás

    Lechoke compared himself to the superman. Very funny.

  11. Mos Real00

    Mos Real0013 horas atrás

    It just dawned on me that Paul Pierce got up and WALKED off...lol!

  12. Bob Young

    Bob Young13 horas atrás

    Kyrie: stories, battle blah blah blah Grumpy boys: *looks at each other Kyrie: also if we don't rebuild this, we won't be rich anymore and we'll have to get real jobs. Grumpy boys: I'm in! That Sounds good! Works for me! You got it!

  13. Joe Bruce

    Joe Bruce13 horas atrás

    Only 4 Fing episodes wtf !!!

  14. Jaded Gamer

    Jaded Gamer14 horas atrás

    Well at least it followed in game of thrones footsteps and let me down as well. Terrible, terrible ending didn't even have the decency to show us everyone on the dream team.

  15. Elyaguara

    Elyaguara15 horas atrás

    Also like how the farmer is literally Jordan Farmar

  16. Billy The Answer Head

    Billy The Answer Head16 horas atrás

    The future GOATs *pans to Alex Caruso *

  17. Billy The Answer Head

    Billy The Answer Head16 horas atrás

    This is hilarious

  18. kenkyuen

    kenkyuen16 horas atrás

    They missed a good reference. When Lebron said “I am the Goat!” Someone probably Jordon should have said “Any man who says I am the Goat is no true Goat” a reference to GoT where Tywin says anyone man who says I am the King is no true King. And also Jordon never said he himself was the Goat.

  19. Mc LBJ

    Mc LBJ9 horas atrás

    kenkyuen actually MJ has said his the goat numerous times. Y’ll sleeping.

  20. Atom-_-Reviivez

    Atom-_-Reviivez16 horas atrás

    Great job guys loved it 😂

  21. Your boi 6379

    Your boi 637917 horas atrás

    I’m confused is this the last episode?

  22. bocoy noiu

    bocoy noiu18 horas atrás

    Kareem's hook sword being a nod to his signature shot lol.

  23. JOSEPH RDDAD

    JOSEPH RDDAD18 horas atrás

    My God LeBron is suffering from the media even in this cartoon

  24. Omar Hajee

    Omar Hajee18 horas atrás

    Alex Caruso, future goat lol

  25. Karim Amin

    Karim Amin18 horas atrás

    I lol'd so hard

  26. Pedro Luis De Souza Resende

    Pedro Luis De Souza Resende18 horas atrás

    You're figthing or balling? Game of zones: yes

  27. bocoy noiu

    bocoy noiu18 horas atrás

    I love how they threw Jordan Farmar in there randomly lol

  28. nonceba hlati

    nonceba hlati19 horas atrás

    Kyrie: "Russ, you throw up bricks from a distance".

  29. Mo Twins

    Mo Twins19 horas atrás

    Lol, like how they made a terrible ending.

  30. Winnie the Pooh

    Winnie the Pooh20 horas atrás

    Jason Terry is the true GOAT cause he outplayed you bronsexual's prime Leflop in 2011 final

  31. Caleb Bormann

    Caleb Bormann22 horas atrás

    Great way to end it. MAD THAT ITS THE LAST ONE EVER

  32. Raishaun Tanner

    Raishaun Tanner22 horas atrás

    Watch Dell’s son!

  33. Sir Yagurzaki

    Sir Yagurzaki22 horas atrás

    “Boogie you handle engineering and blue prints” “Why me?” “Because you’ve got a vast experience of technicals” 😂😂

  34. Stacy T

    Stacy T23 horas atrás

    The not being able to see anything....epic shade

  35. Swagger x

    Swagger xDia atrás

    The Last Dance Battle is full of darkness and hard to see, but still more visible than the battle of white walkers in GOT

  36. Jason Wells

    Jason WellsDia atrás

    Troll levels are through the roof on this episode

  37. Ram

    RamDia atrás

    VALAR MORDUNKIS! 😂

  38. Facundo Ansin

    Facundo AnsinDia atrás

    What started as a joke, ended as a joke.

  39. QWEN

    QWENDia atrás

    No cap, this series kinda fell off in terms of being funny/good

  40. Oliver Siegel

    Oliver SiegelDia atrás

    best series i've ever seen. i finished it in one day

  41. High Stratus

    High StratusDia atrás

    I love how they threw Jordan Farmar in there randomly lol

  42. I'm Just Saiyan

    I'm Just SaiyanDia atrás

    "Touch his face, Rudy!" Too soon, Paul. Too soon.

  43. Matthew White

    Matthew WhiteDia atrás

    The way Tatum shakes his head lol

  44. Lee's Boots and Such

    Lee's Boots and SuchDia atrás

    I will miss this ridiculousness

  45. Kashi Tumbapura

    Kashi TumbapuraDia atrás

    I never expected that turn at the end

  46. dragonsleeper31471

    dragonsleeper31471Dia atrás

    Caruso GOAT

  47. prinok

    prinokDia atrás

    Anyone know the song/track at the end?

  48. nieooj gotoy

    nieooj gotoyDia atrás

    Goodbye game of zones, I will miss you more than shaq shooting free throws

  49. Zyki

    ZykiDia atrás

    WTF HAHAHAHA

  50. SugarSportGaming

    SugarSportGamingDia atrás

    Michael Jordan is still the goat

  51. nieooj gotoy

    nieooj gotoyDia atrás

    Outstanding! I hope this isn't the end, I love this show.

  52. 09lowkey

    09lowkeyDia atrás

    Watch the ChainMailman, whose got the ChainMailman.........

  53. Chris Dodges

    Chris DodgesDia atrás

    <a href="#" class="seekto" data-time="465">7:45</a> I shoulda know when he said this

  54. Chris Dodges

    Chris DodgesDia atrás

    Just a sidenote so we're all clear: JORDAN IS STILL ON THE THRONE.

  55. ItZtHaDjM

    ItZtHaDjMDia atrás

    Paul Pierce the GOAT? Seriously? This has the worst ending in Basketball history. Lol

  56. Joseph Gutierrez

    Joseph GutierrezDia atrás

    SMH REALY?

  57. Holland Vonzelle

    Holland VonzelleDia atrás

    I was liking it until the end. What the hell. Paul Pierce you get to be kidding me. I rate this a 2 it sucked at the end

  58. iWillRateYou

    iWillRateYouDia atrás

    paul pierce at 2 who is 1 jordan?

  59. Dr Octopus

    Dr OctopusDia atrás

    I know it was funny making it a shit ending like GOT but I feel like we need to keep going

  60. Sammy DeGuido

    Sammy DeGuidoDia atrás

    that was amazing

  61. Anthony S

    Anthony SDia atrás

    Yo, What did I just watch!!

  62. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Lmao right They wilding 😂😂😂

  63. Jay Buckets

    Jay BucketsDia atrás

    Imagine us calling Paul pierce the goat 😂😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😭😂😂😭😂😭😂😭😂😂😂😭😂😭😂😭😂😭

  64. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Lmao wtf righttt

  65. Chris Perry

    Chris PerryDia atrás

    finale???

  66. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Hope not! These are 🔥

  67. Jô mangueira

    Jô mangueiraDia atrás

    Boooooooooo bad ending

  68. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Right:(

  69. Riser Sin

    Riser SinDia atrás

    The Kareem and Robinson parts stole the show for me.

  70. Nico Smith

    Nico SmithDia atrás

    Didn’t see that ending coming

  71. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    😱

  72. Bigtrek34

    Bigtrek34Dia atrás

    Outstanding! I hope this isn't the end, I love this show.

  73. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Right! Subscribe 🙏

  74. Master Splinter

    Master SplinterDia atrás

    I already miss it

  75. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Lol me too. Subscribe for similar content 🙏

  76. Leo Giampietro

    Leo GiampietroDia atrás

    A bit of a cheeeeeeeeeeeesey ending, but I like it. My favorite part in this whole finale is when Kawhi is like, “remember when he was thingamagigers in the masked singer” in that voice

  77. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Lololol

  78. Ede Sands

    Ede SandsDia atrás

    We missed the NBA season...and now this......

  79. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    I need the nba 🤫

  80. Ede Sands

    Ede SandsDia atrás

    The end😨

  81. Jt Medley

    Jt MedleyDia atrás

    NEW ON NETFLIX

  82. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    lol

  83. Jt Medley

    Jt MedleyDia atrás

    I don't know why but looking at zion , ja morant, and alex caruso is funny

  84. Isaac Talatau

    Isaac TalatauDia atrás

    <a href="#" class="seekto" data-time="535">8:55</a> They really made Steven Adams into a Dothraki and I’m about it 😂

  85. MrBdenver

    MrBdenverDia atrás

    in the episode Paul pierce is the goat because he writes the story himself. Like Jordan writing his own story with the last dance.

  86. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    You’re tripping. Subscribe to continue the conversation

  87. Antonio Baker

    Antonio BakerDia atrás

    So when's the next season starting 😁

  88. Ultimate Gamer 16

    Ultimate Gamer 16Dia atrás

    Definitely not paul for sure king james

  89. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Tripping! Subscribe to continue conversations 😖

  90. Chris Sinambela

    Chris SinambelaDia atrás

    More than 1 minutes of unwatchable black screen. What a tribute :))))

  91. McFuckin AnotherAccount

    McFuckin AnotherAccountDia atrás

    Lebron gotta get rid of his square ugly ass beard irl man

  92. McFuckin AnotherAccount

    McFuckin AnotherAccountDia atrás

    @Jesse Mendez I think it looks dreadful bro idk how he thinks that shit is ok lool

  93. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Lol that messed haha

  94. Jesse Mendez

    Jesse MendezDia atrás

    Bro you serious.

  95. Evan H. Bogle

    Evan H. Bogle2 dias atrás

    "This is for Tony Kukoc" lol but forreal he was mentioned like 3 times in the 10 hour docu-series

  96. Mike Morada

    Mike Morada2 dias atrás

    Gold!

  97. bbrayden_ 28

    bbrayden_ 282 dias atrás

    That boy lebron goes nuts

  98. CJ Greenz

    CJ Greenz2 dias atrás

    "Kyrie is going to throw someone under the bus" the background stuff in these episodes is what has me dying. Sad to see it go :(

  99. CJ Greenz

    CJ Greenz2 dias atrás

    Watch with captions on and thank me later.